معرفی شرکت کاریزان خودرو

شرکت کاریزان خودرو یکی از تولیدکنندگان خودرو است که فعالیت خود را از آبان ماه سال 1384 با هدف تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین آغاز کرده است. این کمپانی در ابتدا با اخذ پروانه بهره‌برداری و احداث کارخانه در قزوین، تولید و مونتاژ انواع کامیون و کامیونت را آغاز کرد.

کمپانی کاریزان خودرو از همان ابتدا با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و رعایت تمامی استانداردها، توسعه و بهبود صنعت خودرو را هدف خود قرار داد. این شرکت خودروسازی با تولید و عرضه خودروهایی با نام تجاری ” کاویان” گام مهمی را در ناوگان حمل و نقل برداشت و صنعت خودرو را با تحول عظیمی رو به رو ساخت.

سپس شرکت کاویان در سال 1386 دومین کارخانه خود را در شهر صنعتی کاوه( استان مرکزی) با ظرفیت سه برابر تولید، راه اندازی نمود. سومین کارخانه کاویان نیز در شهر کاوه در دست احداث است که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
شرکت کاریزان خودرو با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و با تکیه بر دانش مهندسان، ارائه کامیون‌هایی با سطح کیفی مطلوب و جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است. از اینرو کامیون‌های کاویان را می‌توان از جمله کامیون‌های مقرون به صرفه در بازار برشمرد.
کامیون‌های کاویان با تناژ باری 6.5 تن، 8.5 تن، 12 تن، 19 تن و 26 تن و استاندارد آلایندگی یورو 5 و یورو 6 تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برخورداری از تمامی استاندردها، سطح کیفی مطلوب، قدرت و ایمنی بالا، تجهیزات گسترده و… همگی از عواملی اصلی و تاثیرگذار در محبوبیت و فروش بالای کامیون و کامیونت‌های کاویان بوده‌اند.
همچنین لازم به ذکر است که کامیون‌ها و کامیونت‌های شرکت کاویان از سال 1386 به امکاناتی از جمله سیستم ضد قفل ترمز ABS مجهز شده‌اند.
ازجمله نقاط قوت و دلایل تمایز شرکت کاریزان خودرو می‌توان به مواردی نظیر تنوع در محصولات، قیمت مناسب، ارائه طرح های متنوع فروش نقدی و اقساطی، تحویل فوری و همکاری با لیزینگ‌های مطرح و معتبر دنیا اشاره کرد.

برای دریافت شماره تلفن و آدرس شرکت کاویان به صفحه تماس با ما در وبسایت کاویان مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیمه سامان