مزایا و معایب کامیون‌های کاویان

مزایا و معایب کامیون های کاویان

کامیون‌های کاویان از سال 1384 در تناژ باری کامیونت، کامیون، کشنده و کمپرسی توسط شرکت کاریزان خودرو به صنعت حمل و نقل معرفی شده‌اند. این دسته از خودروهای سنگین از همان سال‌های اولیه مورد توجه قرار گرفتند و تا به امروز که 15 سال از حضور آن‌ها در بازار خودرو می‌گذرد، فروش بالایی را به خود اختصاص داده‌اند.
کامیون‌های کاویان را می‌توان محصولاتی کاملا داخلی معرفی کرد که با تکیه بر دانش و تخصص مهندسان داخلی و با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته تولید می‌شوند.
کامیون‌های کاویان علی رغم فروش بالایی که دارند، همچون هر محصول دیگری مزایای و معایبی را شامل می‌شوند که دانستن آن‌ها پیش از خرید ضروری است و از اینرو در ادامه به بررسی مزایای و معایب این دسته از کامیون‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای کامیون‌های کاویان

  • اولین موردی که در رابطه با کامیون‌های کاویان می‌توان ذکر کرد برخورداری از موتوری قدرتمند و تمامی استانداردهای لازم برای تولید خودرو میباشد.
  • در محصولات کاریزان خودرو تنوع بالایی وجود دارد که از تنوع در رنگ تا تنوع در تناژ و ظرفیت باری را شامل می‌شود و رانندگان می‌توانند کامیونی متناسب با بودجه و نیاز خود خریداری کنند.
  • کامیون‌های کاویان در مقایسه با سایر رقبای خود در کشور از سیستم ضد قفل ترمز برخوردار هستند که نقطه مثبتی برای آن به شمار می‌رود.
  • در طراحی کابین کامیون‌های کاویان علاوه بر زیبایی ظاهری از جمله داشبورد و کنسول زیبا، راحتی و آسایش راننده نیز مورد توجه قرار گرفته است و کابینی جا دار برای آن‌ها ارائه شده است. به طوریکه در این راستا می‌توان به صندلی‌هایی جادار و با قابلیت تنظیم اشاره کرد.
  • شرکت کاریزان خودرو در تمامی طرح‌های فروش خود، خودرو را با شرایط تحویل فوری ارائه می‌دهد. از اینرو تحویل سریع و به موقع محصولات کاریزان خودرو نیز از نقاط قوت این کمپانی در مقایسه با رقبای آن به شمار می‌رود.
  • کامیون‌های کاویان از جهتی که در داخل کشور و توسط مهندسان ایرانی ساخته می‌شوند، دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند.
  • مورد بعدی در رابطه با مزایای کامیون‌های کاویان می‌توان ذکر کرد، مهارت تعمیرکاران در تعمیر آن‌ها می‌باشد که مسئله‌ی معطلی چند روزه و یا چندماهه در تعمیرگاه را حل کرده است.

معایب کامیون‌های کاویان

معایب کامیون‌های کاویان در برابر مزایای بسیار آن‌ها اندک و انگشت شمار هستند اما دانستن معایب آن‌ها نیز پیش از خرید خودرو خالی از لطف نیست.

  • کامیون‌های کاویان در سال‌های اولیه تصویر مناسبی در اذهان عمومی نداشتند و اغلب مردم تصور می‌کردند که قیمت پایین این محصولات حاکی از عدم کیفیت در آن‌ها می‌باشد لذا از خرید آن خودداری می‌کردند.
  • همچنین لازم به ذکر است که قیمت مناسب این دسته از خودروهای سنگین در نمونه صفر کیلومتر موجب شده است که نمونه‌های دست دوم با افت قیمت مواجه بشوند و تقاضایی برای خرید نمونه دست دوم وجود نداشته باشد. لذا فروشندگان خودروهای کاویان در فروش خودروی دست دوم خود با دشواری رو به رو خواهند بود.

فروش نقدی کامیون های کاویان

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش اقساطی کامیون‌های کاویان با واحد فروش کاویان تراک تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیمه سامان